Kutse näitusele!


Annan teada, et Suure-Jaanis kohvikus "Arturi Juures" on vaatamiseks üles seatud minu ja Mait Jüriado fotonäitus. Näha saab 10 A4 suuruses pilti, mis seekord on mustvalged ning 10 A3 suuruses värvifotot. Esialgse plaani järgi on pildid üleval kevadeni. Tegime näituse nii, et minu poolt on loodusfotod ja Maidult inimeste maailm. Maidu pilte näeb siit: http://www.flickr.com/photos/mait, minu koduka aadressi leiab paremalt kõrvalribalt.
Kohviku lahtiolekuajad ja asukoha leiab nende kodulehelt http://www.arturijuures.ee/

Ärge unustage teisele korrusele minemast, sest muidu jäävad pooled pildid nägemata.

Täname Suure-Jaani vallavalitsust toetuse eest, mis oli suureks abiks näituse korraldamisel!

5 Comments:

andres said...

õnnitlused minu poolt

Karl said...

Õnnitlused ka minu poolt ja mina üritaks küll läbi hüpata migni aeg. :)

Vivian said...

Õnnitlused!

Meelis Kalev said...

Ai kuidas tahaks ka näitusel ära käia! Igati vahva. Kui satun Suure-Jaani, võiks pildistamisretke loodusesse ka ette võtta. Seniks edu!

Villem said...

Aitäh!

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner