Suveplaanid



7vaadet liikmed pajatavad natukene enda suveplaanidest...


Tõnis
Mina ei ole suuri plaane teinud, kuna juuni alguses saan teada, kas võetakse sõjaväkke või mitte. Ega ma tavaliselt ka pikemalt midagi ette ei planeeri, vaid lihtsalt vaatan, et kui ilma on siis jooksen kuskile. Karlil on kindlasti terve suvi päeva pealt juba ette planeeritud:) Mõned mõtted siiski on, kuhu tahaks minna. Eelmine suvi ma lubasin, et käin kindlasti Harilaiul ära, aga ei jõudnudki. Ehk sellel suvel läheb paremini. Muidugi tahaks kuskile välismaale minna, aga kuhu ja millal, seda veel ei oska öelda. Näiteks Põhja-Norra oleks väga mõnus. Ma ei taha siin väga unistama hakata, kuna sõvavägi võib kõik sellele vee peale tõmmata:)
Meelis
Suve jooksul proovin pildile püüda veelendlase, mil nahkhiir teeb oma öist lendu järvekaldal. Kindlasti otsin edasi ka loodusest kujundeid ja motiive, mis meenutavad mõnda teist olendit-asja(peitepildid). Fotosõpradega pidime Hiiumaal ka ära käima. Tuleb värviline suvi.

Villem
Mul tuleb ka värviline suvi, kui uskuda, et kevadel nähtud esimene liblikas - kas kirju või valge - selle määrab. Esimesel aprillil juhtusin kokku mitme koerliblikaga ja sellega oli asi otsustatud. Ma ei pidanud enam muretsema, võisin jätta suveks täpsemad plaanid tegemata. Üldisemas plaanis on kavas ennast võimalikult paljudel varastel hommikutel üles ajada, et saaks hommikuselt värskes looduses liikuda. Sel aastal on hommikusteks metsatiirudeks lisastiimul: varastel ja jahedatel tundidel on sääski vähem liikumas (tegelikult olen juba tõestanud vastupidist, aga ma ei ole veel lootust kaotanud..). Meelise plaane lugedes tuli meelde, et minagi lubasin endale eelmisel aastal, et järgmisel suvel tegelen nahkhiirtega rohkem. Eks sügisel näeb, kas on pildid või on vabandused..
Karl
Kui küsida, et mis on siis minu suveplaanid, siis ma võiks vastata, et ma kavatsen lihtsalt puhata ja teha pilti. Mõttes oleks ka blogirahvaga võtta ette väikeseid retkesid. Soov oleks nautida seda suve pisut "laiemalt", kuid eks näis. Loodan, et leian nõnda palju jaksu ja ka tahtmist, et täita paar projekti ning pildiplaani, kuid neist saab vast hiljem kuulda. Ma tahaks omaltpoolt kõikidele blogikülastajatele soovida soojasid suveõhtuid ning teravat fotosilma.
Kunter
Tulevasel suvel kavatsen jätkata oma kahe lemmikteemaga - loojanguvalgus
mererannikutel ja varjest merelindude pildistamine. Tahaks saada pigem selliseid õhtuseid merepilte, kus on veel lainete liikumist ka näha. Neist pika säriga tehtud ulmepiltidest on juba kõrini. Tunnen puudust ka ühest heast tormipildist, mida kõlbaks koduseinale riputada. Kindlasti kavatsen katsetada ka oma uue kaamera videorežiimiga. Sellest suvest saab küll ilmselt esimene suvi, mil ma ei veeda 95% ajast Vilsandi saarel, seega kvantiteeti väga oodata pole, ent ma loodan, et vähemalt mõne meeldejääva looduselamuse suudan siiski fotole püüda. Varsti on viimane eksam käes ülikoolis ning peale seda saangi oma "valdused" Vilsandil üle vaadata :)

Tanel
Ei ole ka veel suuri plaane teinud, aga kodukandis mõned varahommikused metsaskäigud kindlasti tulevad - Eesti lühikest suve ei tohi maha magada. Nendel käikudel oleks väga vahva, kui mõne metskitse peale satuks - neid ei ole mul juba aastaid olnud õnne korralikumalt pildile saada. Teistest loomadest ma parem ei unistagi... Üldiselt meeldib mulle talvel rohkem pildistada, kuna suvel tuleb lisaks pildistamisele ka sääski toita ja kärbsesuminat kuulata, seega ma väga loodan, et vahel tuleks tugevat paduvihma ja rahet, ehk siis nende populatsioonid kahaneks veidikenegi. Mõnusat suve kõigile blogikülastajatele!

Ants
Minu plaanid pole kindlad. Küll on mõttes saada pildile äike. Samuti tahan käia ära Ruhnu saare ja Lõuna-Eestis. Vaikselt unistan ka leida midagi huvitavat alutaguse kandist. Võtan vabalt, plaane paika ei ole pannud.


2 Comments:

Meelis Kalev said...

Villem läheb vist öörežiimile- öösel pildistab nahkhiiri ja sujuvalt jäädvustab ka hommikut :)

Villem said...

Väärt kaalumist!

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner