Merily Salura

1.Kuna ja milline oli sinu esimene kokkupuude looduse ja loodusfotograafiaga?
Olen terve elu looduses liikunud, metsas käinud.

2.Kõige vaimukam, täbaram või naljakam kogemus seoses pildistamisega?
Kõige täbaram olukord oli, kui ma kraavi kaldal sokku luurasin. Loom sõi rahulikult, mina hiilisin lähemale. Olin talle juba üpris lähedale jõudnud ja tõstsin kaamera, et pilt teha. Siis aga märkasin, et sokk on väga pinges ja vaatab hirmunult eemale. Sekundi pärast põgenes ta metsa. Mina ei saanud aru, milles asi. Äkki märkasin, et mööda teed läheneb punase jopega jooksja. Sellest sokust ma pilti ei saanudki.

3.Milline teema köidab loodusfotograafias kõige enam?
Kõige enam meeldib mulle pildistada elusolendeid- loomi, linde, putukaid.

4.Milline asi peab kindlasti fotokotis olema, kui pildistama lähed?
Teleobjektiiv - kui seda kotis pole, siis kindlasti juhtub mu teele mõni metsloom või haruldane lind.

5.Kõige parem päevaaeg, aastaaeg, valgus ja koht pildistamiseks?
Mulle meeldivad suveõhtud, loojanguvalgus ja lemmik pildistamiskoht on mets.

6.Unistuste pilt näeks välja milline?
Unistuste pilt on loojanguvalguses hiiri jahtiv kakk.

7.Põnevaim avastus siiani Eesti looduse kohta?
Põnevaim avastus on, et looduses võib palju näha ja avastada, kui vaid oskad vaikselt liikuda ja teraselt kuulata.

Pilte autorilt: siit.

0 Comments:

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner