Kokkuvõte.

Kuna talv on kalendri järgi ametlikult läbi, siis otsustasin ka mina võtta möödunud linnutalve kokku ja mul õnnestus talve algusest kuni lõpuni kohata 43 liiki. Tegelikult oli neid liike 44, kuid ühte pistrikku kahjuks ei suutnud ma määrata. Pildile said ligi pooled linnud. Ma ei kujutanud ettegi, et talvel võib nii palju erinevaid linnuliike meil siin vaikuses ringi siblida ja lennata.

Talvel kohatud linnuliigid:
Eilne (26.03.2010) oli justkui kõikidel kevadsaabujatel ühiselt kokku lepitud. Pärnumaal, Orikülas leidsid lumistel põldudel endale seisukohad 8 kiivitajat, keda oli sirava päikese all päris tobe ja kahju vaadata. Saabusid ka 9 sookurge, 2 sõtkast, 4 põldlõokest, 7 metsvinti, 1 linavästrik. Üle lendasid ka 14 laululuike. 3 Kuldnokka olid enda kohad juba sisse seadnud 4 päeva varem. Kusjuures linavästrikud ja kuldnokad olevat märkmete järgi saabunud eelmine aasta ligi nädala võrra hiljem. Ühest isasest musträstast oli reedeks saanud tasapisi juba 17 musträstast, kellest vaid 1 oli emane. Päris huvitav polügaamia, ütleks mina. :)
Loodame, et see invasioon saab veel suurema hoo sisse!

2 Comments:

Meelis Kalev said...

Päris kirev seltskond sulelisi on jah talvel. Palju sa nähtud liikidest üles said pildistatud?

Karl said...

24 liiki tuli mul hetkel pilte vaadates kokku. Ehk siis veidikene üle poole.

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner