Õunapuud

Käisin eile õunaaias erinevaid motiive otsimas. See selleks... seal juhtus üks väga piinlik lugu...jälle:) Nimelt ma arvasin, et ma kaotasin sellel samal põllul telefoni ära. Käisin isegi korra kodus otsimas, aga seal ka ei paistnud. Vahepeal oli päike juba loojunud ja hakkas hämarduma. Sõitsin siis tagasi põllu äärde ja hakkasin taskulambiga käidud rada läbi otsima. Oma tunnike tuhnisin ja kaevasin kindlasti, aga ei leidnudki. Koju sõites olin juba täiesti kindel, et olengi telefonist ilma. Maja ees otsusatsin, et vaatan veel auto ka korralikult üle. Üllatus üllatus...telefon oli kõrvalistme alla kuidagi sattunud. Väga üllatavas kohas igatahes. Selliseid asju ikka juhtub, aga minul on need kuidagi igapäevaseks muutund:)

2 Comments:

Anonüümne said...

Jah -alles see oli kui polnud õunu kusagile panna, hetkel nosiks mõnuga./Gaida/

Karl said...

Minu viimane asi, mis ära kadus, oli distantspäästik. Pigem see ei olnudki kadunud, vaid oli minu teadmata kellegi käes. :)
Aga sellest on nüüd tükk aega. Ma kujutan vaimusilmas ette, kuidas sa seal tuhnisid ja kaevasid ning kõrvale ilmus kari kitsi, kes hakkasid sind jäljendama. :)

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner