Pi-pi-pisike!


Ta on alles! -Kõlas minu sõnum pärast pikka pausi temast eemal. Ta on üks minu lemmiklinde sinitihase, sõtka, jäälinnu ja kuldnoka kõrval. Ta on väiksem teistest tihastest, kuid see-eest pole teistel tihastel nii vägevat tutti. ;) Ta on vaikne lind ning nüüd ligi kaks kuud hiljem on temast saanud suhteliselt julge ja võimukas lind. Näitab ka kõige suurematele ja rasvasematele tihastele koha kätte. Teda on ainult üks ja seega on tarvis teda hoida ja poputada, kuigi tegu on ikka VÄGA valiva linnuga. Samas püsib ta ka siis minu läheduses kui teised pirtsutavad. Temast võiks terve novelli kirjutada, kui ainult aega oleks. Vanarahvas kutsub teda metsatihaseks, sest elutseb ainult too lind metsades.



2 Comments:

Meelis Kalev said...

Tore, et väiksematele lindudele on viimasel ajal rohkem tähelepanu hakatud pöörama. Kui tutt-tihasel on tutt turris, kas ta siis on ärevas olekus või tal ongi pidevalt punkari soeng peas? Küsin, kuna endal puudub vähimgi kontakt selle kauni värvulisega.

Karl said...

Mina olen märganud, et tal on üldjuhul see tutt püsti. Ka enam-vähem rahulikus olekus, kuid on ka pilte, kus tutt on langetatud. Sarnaseid pilte eriti ei leidu.

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner