Piiritsoonis

Käisin vahepeal Palangal ja seejärel Kura säärel. Kura poolsaar on 100km pikk ja seal asuvad Euroopa kõrgeimad liivaluited. Seda säärt jagavad Leedu ja Venemaa. Seal kus see pilt tehtud on, ei tohikski tegelikult viibida, sest see on piiritsoon. Mina ja kaks reisikaaslast sattusime sinna kuidagi läbi metsa ja mõtlesime, et miks nii vähe jälgi on, sest turiste oli seal kõvasti ja igal pool mujal oli kõik ilus liiv ära tallatud. Juba alguses tegelikult tundus asi natuke kahtlane, sest kaugel paistsid kaks mundris meest, kes ilmselt teatasid kohe kuskile keskusess, sest mõni aeg hiljem tuli üks piirivalvur ATV-ga meie juurde. Küsis dokumente, päritolu jne. Eriti hoolikalt vaatas ta minu statiivi - ilmselt tundus midagi püssi sarnast:) Aga kui ta teada sai, et ma sinna pildistama läksin, siis ta rahunes ja lubas isegi paar pilti teha, aga mitte rohkem, sest tema ülesanne oli meid sealt kiiremas korras minema ajada. See ongi siis üks pilt, mis ma kiiruga suutsin seal teha. Vinged luited olid küll. Kahju, et sinna madalama päikesega tagasi ei saanud minna, siis oleks ilusaid mustreid saanud.

1 Comment:

Skaf said...

Mulle see pilt meeldib. Isegi mõned pisitillukesed rosinad hulbivad vees. Millal kodukale ka siis pilte tuleb? :)

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner