Kristo Keevend

Foto: Kalmer Lehepuu

1.Kuna ja milline oli sinu esimene kokkupuude looduse ja loodusfotograafiaga?
Loodusega olen kokku puutunud juba lapsepõlvest alates, sest olen tegelenud orienteerumisega. Sealt sai alguse ka üldisem huvi looduse vastu, mis on lõppkokkuvõttes viinud selleni, et sain keskkonnaalase hariduse ning nüüd töötan Keskkonnaameti ametnikuna. Loodusfotograagiaga olen tegelenud alates 2003. aastast, mil sai endale soetatud esimene digifotokas.

2.Kõige vaimukam, täbaram või naljakam kogemus seoses pildistamisega?
Tavaliselt jäävad meelde kõige täbaramad olukorrad. Tihtilugu näed kõige huvitavamaid asju ikka siis, kui sul fotokat kaasas pole. Teine variant on valel ajal tühjaks saavad akud. Midagi väga naljakat kohe ei meenugi.

3.Milline teema köidab loodusfotograafias kõige enam?
Makro. Taimed, putukad. Üritan ka loomi-linde pildistada, kuid sel alal on õnnestumisi vähevõitu ette näidata.

4.Milline asi peab kindlasti fotokotis olema, kui pildistama lähed?
Makroobjektiiv on alati kaasas, sest kui ka midagi muud ei leia, siis erinevaid detaile on looduses piisavalt. Tagavara aku ja teine mälukaart on muidugi ka kaasas.

5.Kõige parem päevaaeg, aastaaeg, valgus ja koht pildistamiseks?
Kuna olen keskmiselt laisk, siis klassikaline varahommikune valgus jääb mul püüdmata. Makrotamiseks on tegelikult üldse kõige parem aeg päeval, sest siis on putukaid kõige rohkem liikvel. Ja üldiselt olen ma arvamusel, et kõik pildid ei pea olema kõige “magusama” loojanguvalgusega tehtud.

6.Unistuste pilt näeks välja milline?
Kuivõrd erinevad surud on mu suured lemmikud, siis kindlasti peaks selle pildi peal olema mõni suru. Millises tegevuses parasjagu, polegi väga oluline.

7.Põnevaim avastus siiani Eesti looduse kohta?
Meie looduse vaheldusrikkus ja värvikirevus. Niisama ringi vaadates ei pane tähelegi, kui palju erinevaid värve ja mustreid looduses on.
Pilte autorilt: siit.

0 Comments:

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner