Oled üksinda.


Kell on seitse hommikul. Muideks on ka nädalavahetus, niiet miks ma üldse nii vara üleval olen? Kas ma pole mitte koolinädalast väsinud? - Olen küll, kuid välikemmergut külastades märkasin mõnusat udu. Pidin lihtsalt riidesse panema, paar kommi laualt krabama, hammustama ka pisut gruusia leiba ning läksin oma teed. Udu ja niiskus. Mõnus, kuid mitte inimese jaoks kes mõnusas soojas voodis lesib. Eemal hüppab ja karib sokk. Kas tal pole midagi muud teha tol rahulikult hommikul? -Ei tea. Udu ja niiskus. Kas on veel midagi? - On küll, päike kah juba päris kõrgel.

1 Comment:

Villem said...

Pilt on 100 mm pealt - Karl tõestab taas, et maastikupildistamisel ei ole lainurk vajalik:) Väga lahe valgus on ja on üsna hämmastav, et 25 tundi hiljem oli taas sarnast valgust (vähemalt minu kandis oli). Proovisin siis telega Päikest läbi udu pildistada. 1/8000, F/29, ISO 200. Ulme:P

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner