Veidikene külma, veidikene kuud.

Miks ma antud pildi päeva pildiks valisin? Eks ikka sellepärast, et ootus päris külmade ilmade järgi on ikka paganama suur. Tahaks ikka ka see aasta näha ning ka tunda krõbedat pakast, mis lõhkab ka puid. See pilt on tehtud muidu küll jaanuaris, kuid egas seda nüüd pildilt küll välja lugeda pole eriti võimalik. Suureks üllatuseks on see, et ka oktoobris paistab sinise taeva taustal Kuu ning too Kuu saadab ka suuremal osal ajast minu jalgsimatkasid tagasi koju ennem täielikku pimenemist, seega võib pidada kuud minu kaaslaseks. Ega meie ei saa Kuud endale kaaslaseks valida vaid Kuu valib ise endale kaaslaseid, üldjuhul ei jäta ta kedagi enda seltskonnast välja. Miks on tol pildil muidu tehnilise poole pealt oksad esiplaanil ebateravad? - See on puhtalt taotluslik. Kindlasti on mul ka kusagil kastis pilte, mil esiplaan on terav, kuid esile ei tulnud noil piltidel peategelane- Kuu.

1 Comment:

Sven Z. said...

Tihti otsin midagi kuu pildile mõnusat täidet ja siin üigustab see sigri-migri ennast täiesti. Mulle meeltmööda mustripilt.

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner