Jää-äär

Soovin kõigile blogikülastajatele 2.jõulupüha! Pildist niipalju, et jää on üks paganama ohtlik asi. Eelmine pühapäev olin Pärnumaal ning tegin enda traditsioonilist 'jõetuuri', kui märkasin eemal vastaskaldas tegutsemas üht tumedat ning küürus kogu. Ma olin juba pildistamiseks valmis, kuna arvasin, et tegu on kopraga. Hiilisin lähemale, et teada saada, kellega tegu õigupoolest siis on ka. Tuli välja, et vastaskalda võsas oli üks mees endale suusad jalga toppinud ning jõele kobinud. Tegemist oli sellise kohaga, kus polnud täielikult jääkaant peale, tänu ühele suurele kivile. Ma vaatasin suu lahti seda tegevust. Mõtlesin ka endamisi, et mida teha kui see mees sisse nüüd peaks vajuma. Ma ei oleks teda saanud kuidagimoodi abistada. Polnud ju minupool kallast peaaegu et üldse mitte jääd. Läksin pisut edasi ning me vahtisime selle mehega tükk aega tõtt, sõna lausumata. Ta arvatavasti mõtles, et mina olen imelik, kuid mina arvasin, et tema puhul on tegemist ikka väga juhmi inimesega. Ta suusatas lausa jõe keskpaika ning arvatavasti märkas siis, et jää vist on liiga õhuke ja pöördus tagasi. Vähemalt ükski arukas samm tema poolt. Jää õnneks teda alt ei vedanud, kuigi oli veel üliõhuke.

1 Comment:

Anonüümne said...

Täna (25.12) on esimene jõulupüha.

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner