Maret Murumaa: noore looduspiltniku seitsme küsimuse vastused

Kolmanda noore looduspiltniku seitsme küsimuse vastused saab sellel nädalal vastata Maret Murumaa (sünd 1995.aastal).


1)Miks otsustasid hakata tegelema looduse pildistamisega?

Ma ei otsustanud hakata loodust pildistama- see tuli lihtsalt tahtest jäädvustada nii suurepärast nähtust nagu loodus. Pärast arvutist pilte vaadates hakkasid need mulle meeldima , mis tekitas sõltuvust avastada loodust.


2)Keda või mida Sa loodusest otsid?

Loodusest otsin tema olekut ja liikumist. Isegi poriloigust võib saada huvitavat pilti ,mis kujutab iseseisvat maailma.

3)Kas Sinu pildid on leidnud ka mõnel konkursil tunnustust?

Jah, üks pilt sai Loodus Aasta Foto 2010 konkursil ära märgitud (noorte kategooria ,,Maailma loodus").

4)Mis Sulle looduse juures meeldib?

Meeldib selline väike tunne minu jaoks. Armastan loodust, sest seal on nii hea olla, vabadus, puhkus; samas põnevus, üllatused. Loodus on ju meie elusolendite loomulik keskkond, miks ta siis ei peaks meeldima.

5)Jutusta palun meile enda eredamast looduselamusest.

Üks eredaid looduselamustest oli eelmise aasta oktoobris. Kell oli umbes kaheksa või üheksa õhtul . Kõndisin läbi kottpimeda metsa, rajal olid mahalangenud puud, millest tuli üle ronida. Iga paari minuti taga koperdasin küll, kuid see pani südame pekslema. Terve mets (seal lähedal oli ka raba) oli haudvaikne, vaid harva kostus hääli. Metsast välja jõudes kulges paralleelselt minuga linnutee. Õues oli juba päris jahe, ma värisesin, aga südames oli soe ja nii hea tunne ,et pisarad tulid silma.

6)Milline võiks välja näha paik, kus võiksid teha enda parimad loodusfotod.

Ma ei tea milline peaks välja nägema parima loodusfoto koht. Leian ,et kui mulle see looduse osake meeldib siis tuleb ka hea pilt. Aga koht ja aeg, kus tahaks kõige rohkem pildistada on raba koos äikese ja tormiga.

7)Mis plaanid on Sul tulevikus seoses loodusfotograafiaga?

Plaanid tulevikus. Tahaks ringi rännata mööda Eestit ja maailma loodust, kuni vähegi jõuan voodist tõusta. Arvan ,et minust ei saa elukutselt fotograafi- looduse jäädvustamine jääb minu vabaduseks ja huviks.






Palusime Maretil saata meile tema arvattes kõige südamelähedasem pilt, mille ta teinud. Saime enda postkasti sellise toreda pildi.

2 Comments:

Marko said...

Vabandan, aga kas mina olen ainuke, kes selle postituse pilti ei näe:)

Meelis Kalev said...

Tänud, viga parandatud.

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner