Ants Tammik

Foto: Erakogu

1.Kuna ja milline oli sinu esimene kokkupuude looduse ja loodusfotograafiaga?
Loodusega esimest kokkupuudet ei mäleta, aga ma arvan, et see võis olla isaga koos kalale minnes, loodusfotograafiaga puutusin kokku 2006. aastal 3. jaanuaril
kui kolme sõbraga läksime varahommikul põllu peale kitsi otsima, see oli esimest korda kui ma loodust sellise huviga hakkasin jälgima, muidu olin n-ö silmad kinni käinud.
Fotosaagiks oli tol hommikul pildil olevad täpikesed rebasest ja kitsedest.

2.Kõige vaimukam, täbaram või naljakam kogemus seoses pildistamisega?
Kõige täbaram pildiretk oli 2008 aasta sügisel, kui läksin lahemaale pildistama. Kuna olin lootusetult hiljaks jäänud et jõuda pehmeteks loojanguvärvideks mere äärde, olin ma väga rahmeldis ja hooletu oma auto roolimisega (vaatasin, kaua veel päikest on ja kus valgus langeb), seetõttu pöörasin valest teeotsast sisse.
Tagasi õigele teele tagurdades panin autoga vastu puud, sest silmad ei olnud peeglitel vaid taevas. Samal õhtul, mere äärde jõudes kukkus ka veel mobiil merevette ja lakkas töötamast.

3.Milline teema köidab loodusfotograafias kõige enam?
Loodusmaastikud.

4.Milline asi peab kindlasti fotokotis olema, kui pildistama lähed?
Talvel peab olema WC paber, raske on asi lumega korda ajada:) ja muidugi võiks alati kaasas olla fotokas.

5.Kõige parem päevaaeg, aastaaeg, valgus ja koht pildistamiseks?
Päeva ilusaim aeg on hommik; värskus ja kargus on see mis hommikul õue tõmbab.
Aastaajad on kõik võrdselt lemmikud, igaühes on midagi mis paelub.
Minu armas kodumaa on minu lemmik pildistamise paik.

6.Unistuste pilt näeks välja milline?
Kohe esimesena hüppas pähe pilt mille peal on eriti udune härmas hommik , ilusate sinakate külmade toonidega ja kusagil väga väikesena eemal on
hundikari :). Üldiselt ei olegi mõelnud unistuste pildile.

7.Põnevaim avastus siiani Eesti looduse kohta?
Enda jaoks on suur avastus olnud üleujutatud Alam-Pedja, aga neid tuleb kindlasti veel ;)


Pilte autorilt: siit.

Ants alustas ka fotoblogi pidamist: siin.

0 Comments:

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner