Parima valguse pilt- aprillikuu

Valgus teeb pildist pildi. Valgus paneb pildi elama ning toob vajalikud detailid välja. On suur kunst osata valgust õigesti hinnata ning seda ka jäädvustada. Ühe erilise valgusega pildi nopibki 7vaadet meeskond iga kuu looduspilt.ee keskkonnast välja ning esitleb seda 7vaadet blogis, kui parima valguse pilti.

Head valguse püüdmist soovides,
7Vaadet meeskond


Aprillikuu parima valguse pildi omanik on Andrei Reinol. Palju õnne!
Esitasime pildi autorile ka paar küsimust, et mõista tema arusaama valgusest.

Kas Sinu jaoks on olulisem hetk või valgus?
Parim oleks nad muidugi koos tabada. Nii hetk kui valgus võivad kordumatud olla. Aga kuna mulle meeldib meremaastike pildistada, siis etendab valgus olulisemat rolli. Minu jaoks loob valgus hetke.

On Sulle mõnikord loodus mõne huvitava valgushetke pakkunud?
Naudin alati looduse poolt pakutavaid valgushetki. Olgu need siis varahommikused päikesetõusud rabas või õhtused loojangud mere ääres. Eriti meeldivad mulle hetked, kui tormise merega kaasneb kordumatu valgusemäng. Ka Lapi virmalised jätsid unustamatu mulje.

Parima valguse pildikirjeldus
Pildistades selg mere poole, oleksin ma “Purikate viimase päevituse” peaaegu maha maganud. Miski ei viidanud tumedatele pilvedele ja tugevale sajuhoole. Alguses püüdsin neidsamu purikaid jäädvustada vastuvalguses. Jättes täielikult tähelepanuta pilved, mis olid minu kohale märkamatult kogunenud. Üles sundis mind vaatama rahehoog, mis mu seljale krabistas. Hetk oli ja saabus ka õige valgus. Loetud minutite möödudes oli kõik endine.

''Purikate viimane päevitus ''
Foto: Andrei Reinol

5 Comments:

Urmet said...

Hakkabki vaikselt väikeseks LOFO vennaks see sait kujunema :)

Sven Z. said...

Hästi öeldud Urmet! Aga miks mitte?

Urmet said...

Justnimelt Sven, miks mitte ;)
..veidike elevust, veidike ärevust ja muidugi kuhjaga teadmisi/kogemusi ja veel ja veel..
Minul on lihtsalt hea meel, et see sait nii õige ajastusega tuli.

Sven Z. said...

Jaa! Ma usun, et siia hakkab laekuma huvitavaid asju. Noored andekad mehed teevad head asja. Näed, võtsid minusuguse, nende mõistes juba vana kännu ka kampa :)

Urmet said...

:D jah eks üks vanem känd kulu ikka oma elutarkusega ära - kavalad poisid ;)

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner