Parima valguse pilt- juulikuu

Juulikuu parima valguse pildi omanik on Martin Koitmäe. Tubli töö!
Üks 7vaadet blogi liige lisas omalt poolt ka väikesed kommentaarid öeldes, et pilt on ideaalile lähedane. Küsiseme parima valguse pildi autorilt ka paar küsimust.

Kas Sinu jaoks on olulisem hetk või valgus?
Valgus muudab hetked üldse nähtavaks. Ka pimedas võib olla igasuguseid hetki, aga fotograafile pole neist suurt kasu.
Mõnikord loob aga valgus ise hetki.
Kas Sinu arvates pakub loodus sageli, või pigem harva, jäädvustamiseks häid valgushetki?
- Iga hetk valgusega on hea - ma kardan pimedust.
Parima valguse pildi kirjeldus
Pilt on tehtud Kuresoo rabas Hüpassaare matkarajal lauka kaldal kell 2.36.

Läksin sinna koos sõbraga, kes on seal varem käinud. Minu jaoks oli see esimene kord Soomaal, sõber nägi esimest korda helkivaid ööpilvi.
Kuna mulle meeldib pilte teha üksi, kõndisin ma temast tükk maad ees või taga. See andis mulle võimaluse kuulata seal valjusti kõlavat vaikust (mis kohati oli lausa hirmutav). Kokku saime paar korda raja peal ja puhkekohtades, kus siis tasasel häälel suutsime üksteisele öelda: "on ikka ilusad pilved".



Martin Koitmäe "..."

2 Comments:

Veiko said...

Tõsti, väga ilus valgus. Selline vaikne ning salapärane.

Vaido said...

Seda vaikust on siin lausa kuulda... Tore, et looduspilt.ee kaudu leidis viite suuremale failile :-)

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner