Snap.ee Tamroni makrofoto konkurss

Kirjutanud: Karl Adami

Lõppenud on Snap.ee poolt korraldatud Tamroni makrofoto konkurss, mille auhinnafondi koguväärtus oli 52000 krooni. Käes on ka tulemused ning võidufotosid näete: SIIN
Konkursile esitatud makrofotosid hindas 3-liikmeline tunnustatud fotograafidest ja fotoõppejõust koosnev žürii. Selle kooseisus olid fotoõppejõud Rain Tirul ja fotograafid Aivar Pihelgas ja Annika Metsla. Nagu Photopointi blogis kirjas oli, siis zürii hindas pilte, millel oli näha nii kõrgtaseme tehnilist oskust (võidupildi puhul PS-is) kui ka huvitavat autori poolset objekti käsitlust. 2681 esitatud pildi seast valiti välja just see kõige parem ning magusam makropilt. Konkursi tingimustes oli lubatud töötlus hea maitse piirides, kuid Mina isiklikult arvan, et nendest piiridest ka väljuti. Seda just võidupildi osas. Ma ei tea kas ma olen ainuke, kellele tundub et võidupilt koosneb tegelikult VÄHEMALT kahest täiesti erinevast pildist? Kõigi nende aastate jooksul, mis ma olen pilti teinud, olen püüdnud enda jaoks selgeks teha, et mida loomulikum, seda ilusam. Ega ta vist päris nõnda polegi. Selle suure pildikoguse seas oli kindlasti palju kaunimaid šedöövreid, mis vähemalt vääriksid makropildi nime, kuid las ta olla nõnda. Igastahes, palju õnne võitjatele!

3 Comments:

Sven Z. said...

Jaa õnne võitjatele küll jah, sest võit on seda väärt ning nii need kolm inimest otsustasid. Kuid lubagu nüüd avaldada ka oma arvamust. Ma pole võistluspilte vaadanud, ainult neid nelja, mis on esilehel. Nendest on minu arvates parim teise koha töö. Ülejäänud on ikka väga kesised, kui kasvõi võrrelda looduspilt.ee tasemega ja tipnevad esikoha saanud õudusega. See pole mingi PS-i meistriteos, vaid PS-i käkerdis, mis peaks igal konkursil juba esimeses ülevaatusvoorus prügi hulka purjetama.

Sven Z. said...

Minu arvates läks hea konkruss nahka. Mitte piltide, vaid seekord žürii nahka (jälle!).

Karl said...

Jah. Ühe züriiliikme puhul oli tegemist lausa fotograafia õppejõuga. Ma mõtlen siiamaani, et kas sellised inimesed peaksidki õpetama mis on hea foto?

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner