Sõida seenele!

Hei! Viimased paar nädalat on olnud üsnagi nutused, kuna maha tuleb üsna pea matta suvi. Suvi on küll paljude lemmikaastaaeg, kuid ka sügisel on omad võlud. Alustada võiks näiteks värvidest, mis sügisel vaatajate silme ette lahvatavad, kuid mainimata ei tohiks jätta ka seeni. Käisin ise alles kaks päeva tagasi seenel. Seeni on hetkel metsas TOHUTULT! Seega soovitan kõigil lugejatel oma talvevarusid minna täiendama, kasvõi piltide näol. Ma mainiks ära, et seeni on kohe nii palju, et saab isegi pipardada ning olla ülivaliv seente osas. Või vähemalt mina olin. Mina korjan näiteks ainult riisikaid, ülejäänud seened mulle kahjuks väga ei meeldi. Võin süüa, aga eriti ei meeldi. Kuid see selleks.
Pildistamistehnika kaasavedamine võib pisut pärssida küll korjamist, kuid siiski on tegu väärt mõttega teha kahte asja 'korraga'. Katsetada võiks uute võttenurkadega, pildistada seeni teatud valgusoludega, pildistada seenelisi, keskkonda jne. Ühesõnaga, katsetamispõld on hiigelsuur.

Meeles tuleb pidada vaid seda, et: KORJA NEID SEENI, MIDA KINDLASTI TUNNED! ( ja mis ka ei mõjuks sulle eluohtikult või tervist kahjustavalt)

Loe ka siit:
http://www.tartupostimees.ee/?id=310106


0 Comments:

Postita kommentaar

 
Lendoravale Looduspilt.ee banner